INFORMAȚII DESPRE NOI
KLW sp. z O.O.
IBAN: GB75 TRWI 2314 7026 4466 77
Swift/BIC: TRWIGB2LXXX
Adresa: Rue du Trône 100, 3rd floor
Bruxelles
1050
Belgia
[email protected]Mai jos veți găsi informații despre termenii și condițiile legale care definesc drepturile și obligațiile utilizatorilor atunci când utilizează site-ul și achiziționează bunuri. Prin achiziționarea oricăruia dintre produsele de pe uwalls.ro sau prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord cu acești termeni.
Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de asistență, nu ezitați să ne contactați prin e-mail la [email protected]. Suntem aici pentru a vă ajuta!
Acești termeni și condiții stabilesc cadrul juridic („Termeni”) care reglementează vânzarea produselor listate pe site-ul nostru web („Site-ul web”).
Site-ul nostru Politica de confidențialitate, Reguli de utilizare, Plata și livrarea a Politica privind cookie-urile fac parte integrantă din acești Termeni. Hiperlegăturile relevante către aceste informații sunt stabilite în prezentele condiții.
Acești termeni și condiții se aplică oricărui contract („Contract”) încheiat între noi pentru vânzarea de produse. Vă rugăm să le citiți cu atenție și să vă asigurați că le înțelegeți înainte de a plasa o comandă. Vă încurajăm să tipăriți o copie a acestor Termeni pentru consultare ulterioară.
KLW sp. z O.O. operează un site web uwalls.ro, oferă imagini de fundal foto personalizate. În calitate de proprietar și administrator al site-ului, KLW sp. z O.O. este o parte contractantă pentru toate persoanele juridice și fizice care utilizează acest site uwalls.ro sau cumpărați produsele prezentate.
Termenul „client” se referă la orice persoană fizică sau juridică care utilizează sau cumpără de pe acest site.
Clientul este de acord să furnizeze informații complete și exacte (inclusiv numele, adresa etc.) pe formularul de comandă. În cazul în care sunt furnizate informații incorecte, clientul va fi răspunzător pentru orice daune care rezultă din acestea.
Ne rezervăm dreptul:
- să efectueze modificări ale site-ului sau să îl suspende (temporar sau permanent) fără notificare prealabilă.
- să modifice acești Termeni de serviciu în orice moment. Orice modificări efectuate vor intra în vigoare de la data publicării (menționată în partea de jos a acestei pagini). Clientul este obligat să verifice ultima versiune de fiecare dată când utilizează site-ul.
Accesarea și utilizarea de către dvs. a site-ului nostru web sunt supuse Reguli de utilizare.
Tratăm datele dumneavoastră cu caracter personal în strictă conformitate cu Politica de confidențialitate. Vă îndemnăm să citiți cu atenție această politică și să vă asigurați că o înțelegeți bine.
În timpul procesului nostru de înregistrare, aveți posibilitatea de a corecta eventualele erori. Vă rugăm să vă faceți timp să verificați comanda în fiecare etapă pentru a minimiza posibilele erori.
Odată ce comanda dvs. a fost plătită, acceptarea acesteia de către noi este automată și constituie încheierea unui contract între noi.
După plata cu succes a comenzii, veți primi un e-mail cu confirmarea plății (confirmarea comenzii). Într-un e-mail separat, veți primi, de asemenea, o factură pentru înregistrările dvs., pe care o puteți descărca în mod convenabil.
Motive pentru care este posibil să nu primiți un e-mail:
- Finalizarea plății: verificați succesul plății dvs. Sistemele de plată confirmă, de obicei, retragerea fondurilor prin trimiterea unei confirmări a tranzacției la adresa dvs. de e-mail.
- Spam sau filtrare: verificați dosarul de spam sau alte filtre din cutia dvs. poștală.
- Probleme tehnice: dacă plata dvs. este confirmată, dar nu ați primit un e-mail, vă rugăm să ne contactați la [email protected].
Prețurile afișate pe filele produselor de pe site-ul nostru reprezintă costul suprafeței minime disponibile pentru comandă (0,49 m²) cel mai popular material oferit.
Prețul final al produsului dvs. este influențat de diferiți factori, inclusiv regiunea comenzii, materialul selectat și orice alte opțiuni alese în timpul configurării comenzii.
După primirea comenzii, verificăm în mod obișnuit prețurile produselor. Dacă se constată o eroare în prețurile produselor comandate, vă vom contacta imediat și vă vom oferi posibilitatea de a continua achiziția la prețul corectat sau de a anula comanda. Vom suspenda procesarea comenzii dvs. până când vom primi răspunsul dvs. Dacă nu reușim să vă contactăm folosind datele de contact furnizate la finalizarea comenzii, vom considera comanda anulată și vă vom anunța în scris.
Toate prețurile sunt afișate în RON, inclusiv TVA. Livrarea în România este inclusă în prețul comenzii. Livrarea în alte țări se taxează separat.
Prețurile afișate pe paginile produselor de pe site-ul nostru reflectă costurile celei mai mici comenzi disponibile pentru o imagine (poster) din cel mai ieftin material.
Prețul final al lucrării dvs. de artă este influențat de diferiți factori, inclusiv dimensiunea lucrării de artă, materialul ales și orice alte opțiuni selectate în timpul configurării comenzii.
După primirea comenzii, verificăm în mod obișnuit prețurile produselor. Dacă se constată o eroare în prețurile produselor comandate, vă vom contacta imediat și vă vom oferi posibilitatea de a continua achiziția la prețul corectat sau de a anula comanda. Vom suspenda procesarea comenzii dvs. până când vom primi răspunsul dvs. Dacă nu reușim să vă contactăm folosind datele de contact furnizate la finalizarea comenzii, vom considera comanda anulată și vă vom anunța în scris.
Toate prețurile sunt afișate în RON, inclusiv TVA. Prețul nu include costurile de livrare a imaginilor. Costurile de livrare a unei imagini sunt de 19 RON. Livrarea în alte țări se plătește separat.
În România, ne bazăm pe serviciul de curierat DPD pentru livrare.
Vă rugăm să rețineți că nu putem fi considerați responsabili pentru întârzierile cauzate de transportator.
Odată ce pachetul a fost expediat, veți primi un e-mail de confirmare cu detaliile de livrare și instrucțiunile de urmărire a comenzii.
Toate datele și orele de livrare menționate sunt doar estimări. Deși ne străduim să le respectăm, nu putem fi trași la răspundere dacă nu reușim să facem acest lucru.
Vă sfătuim insistent să vă abțineți de la angajarea oricărei companii de instalare până când comanda dvs. nu a fost primită și inspectată. Nu putem fi trași la răspundere pentru orice cheltuieli sau taxe suportate ca urmare a nelivrării sau a unei comenzi care nu a fost inspectată la primire.
Vă rugăm să rețineți că nu procesăm și nu expediem comenzi în timpul sărbătorilor legale și duminicilor în România.
Satisfacția dvs. este prioritatea noastră. Prin urmare, vă îndemnăm să verificați cu atenție comanda dvs. la primire și să notificați echipa noastră de servicii pentru clienți în termen de 24 de ore prin e-mail dacă un articol lipsește sau este deteriorat. Notificarea în timp util va permite o investigație rapidă și, dacă este necesar, vom organiza imediat o înlocuire sau o rambursare.
Pentru informații detaliate privind politica noastră de returnare și schimb, vă rugăm să vizitați pagina noastră separată Garanția și returnarea bunurilor
Cu excepția remediilor prevăzute în secțiunea Înlocuire și retururi, dacă un produs furnizat de noi se dovedește a fi deteriorat sau defect, îl vom înlocui sau vom oferi o rambursare.
În cazul în care nu ne putem îndeplini obligațiile contractuale din cauza unor circumstanțe independente de voința noastră sau în cazul în care livrăm un produs deteriorat sau defect, declinăm orice răspundere pentru reclamațiile privind pierderea de profit sau orice pierderi, daune sau cheltuieli indirecte.
Acest site, împreună cu întregul său conținut și orice acorduri care decurg din utilizarea sa, sunt reglementate și interpretate în conformitate cu legislația aplicabilă.
Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dvs., vă rugăm să nu ezitați să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți.
Data actualizării: 4 septembrie 2024