Comanda de livrare
Cum pot urmări livrarea comenzii mele?
Puteți urmări starea comenzii dvs. utilizând numărul de urmărire pe site-ul GLS. Noi trimitem numărul de urmărire la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul procesului de comandă. Dacă nu vedeți mesajele noastre, vă rugăm să verificați dosarul de spam sau nu ezitați să ne trimiteți un e-mail la [email protected]
Comanda mea nu a fost încă livrată, ce trebuie să fac?
După plasarea unei comenzi pe site-ul nostru, de obicei în termen de 2-3 zile, comanda dvs. este procesată și expediată pentru livrare
Veți primi apoi un e-mail conținând un număr de urmărire, care vă va permite să monitorizați starea comenzii dvs. pe site-ul GLS. Vă rugăm să țineți cont de timpul estimat de livrare furnizat de transportator, care variază de obicei între 2-5 zile lucrătoare
În cazul în care am depășit timpul de procesare și de livrare a comenzii dumneavoastră, nu ezitați să ne contactați la [email protected].
Veți primi apoi un e-mail conținând un număr de urmărire, care vă va permite să monitorizați starea comenzii dvs. pe site-ul GLS. Vă rugăm să țineți cont de timpul estimat de livrare furnizat de transportator, care variază de obicei între 2-5 zile lucrătoare
În cazul în care am depășit timpul de procesare și de livrare a comenzii dumneavoastră, nu ezitați să ne contactați la [email protected].
Nu locuiesc în România, pot totuși să comand?
Da, livrăm în toate țările din întreaga lume. Sunteți binevenit să solicitați livrarea în orice țară.
Cine îmi va livra comanda?
În România, coletele noastre sunt livrate de către GLS.
Cât costă transportul pentru comanda mea?
Livrarea în România este gratuită pentru toate comenzile. Excepțiile includ regiunile greu accesibile din România
Livrarea în alte țări și în zone greu accesibile este taxată în funcție de tarifele operatorului de transport. Puteți găsi taxele de expediere în coșul de cumpărături în timpul procesului de plată
Livrarea în alte țări și în zone greu accesibile este taxată în funcție de tarifele operatorului de transport. Puteți găsi taxele de expediere în coșul de cumpărături în timpul procesului de plată
Există taxe suplimentare de transport?
Nu, compania noastră acoperă taxele vamale. Dacă primiți o factură pentru taxe vamale la livrare, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți pentru a rezolva problema.
Plata comenzii
Cum pot plăti pentru o comandă?
Oferim următoarele metode de plată:
Card de credit: Puteți plăti în siguranță comanda dvs. introducând datele cardului dvs. pe site-ul web al sistemului de plată Stripe.
PayPal: Puteți achita în mod convenabil comanda folosind sistemul de plată PayPal direct în coșul de cumpărături.
Card de credit: Puteți plăti în siguranță comanda dvs. introducând datele cardului dvs. pe site-ul web al sistemului de plată Stripe.
PayPal: Puteți achita în mod convenabil comanda folosind sistemul de plată PayPal direct în coșul de cumpărături.
Sunt plățile pe site sigure?
Unde ar trebui să introduc codul promoțional?
Codul promoțional este introdus în coșul de cumpărături la finalizarea comenzii.
Pot folosi mai multe coduri promoționale în comanda mea?
Nu, puteți utiliza un singur cod promoțional la checkout.
Se poate combina reducerea de cod promoțional cu reduceri de pe site?
Da, dacă există promoții sau reduceri disponibile în prezent pe site, acestea pot fi utilizate împreună cu un cod promoțional.
Retur și schimb
Politica de returnare și schimb
Puteți găsi politica noastră de schimb și returnare pe această pagină
Pot să îmi schimb comanda?
Vă puteți schimba comanda dacă primiți un articol defect sau deteriorat. În acest caz, trebuie să ne returnați comanda. Vom produce și vă vom trimite gratuit noi imagini de fundal pentru a le înlocui pe cele defecte
Vă rugăm să rețineți:Este foarte important să inspectați cu atenție tapetul la primire și înainte de a-l agăța, deoarece nu vom putea schimba tapetul care a fost deja aplicat pe perete. De asemenea, vă rugăm să rețineți că aveți la dispoziție 14 zile de la data primirii comenzii pentru a iniția o returnare.
Vă rugăm să rețineți:Este foarte important să inspectați cu atenție tapetul la primire și înainte de a-l agăța, deoarece nu vom putea schimba tapetul care a fost deja aplicat pe perete. De asemenea, vă rugăm să rețineți că aveți la dispoziție 14 zile de la data primirii comenzii pentru a iniția o returnare.
Am primit un articol defect. Ce trebuie să fac?
În cazul în care ați primit un articol defect, vă puteți exercita dreptul de a-l schimba sau returna în termen de 14 zile de la primirea tapetului. Pentru a iniția acest proces, vă rugăm să ne contactați prin e-mail. Managerul nostru vă va oferi instrucțiuni suplimentare cu privire la modul în care trebuie să procedați în acest caz.
Cum se face o rambursare?
Puteți solicita o rambursare a comenzii în termen de 14 zile de la primirea bunurilor dacă ați primit un produs defect sau deteriorat. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să ne contactați prin e-mail. Managerul nostru vă va explica cum să procedați în acest caz.
Ce produs este considerat defect?
Sunt considerate defecte următoarele:
- imagini de fundal care au culori diferite pe diferite plăci;
- tapet deteriorat sau rupt;
- ați primit o comandă incompletă;
- ați primit imaginea pe care nu ați comandat-o.
- imagini de fundal care au culori diferite pe diferite plăci;
- tapet deteriorat sau rupt;
- ați primit o comandă incompletă;
- ați primit imaginea pe care nu ați comandat-o.
Probleme cu comanda
Nu am primit nicio confirmare de comandă. Ce trebuie să fac?
Dacă nu ați primit o confirmare a comenzii, este posibil să se datoreze unei probleme tehnice. Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail pentru a primi confirmarea comenzii dumneavoastră de la managerul nostru.
Îmi pot modifica sau anula comanda?
Puteți face modificări sau anula comanda înainte ca aceasta să fie trimisă la tipar. De obicei, acest lucru se întâmplă la câteva ore după ce ați plasat o comandă pe site{br}{br}
Contactați managerul nostru de e-mail pentru a vă informa cu privire la posibilitatea de a face modificări ale comenzii. Vă rugăm să ne anunțați imediat ce descoperiți o eroare în comandă.
Cum pot urmări starea comenzii mele?
Trimitem notificări la adresa de e-mail furnizată la plasarea comenzii dvs. cu privire la toate modificările în statutul comenzii dvs{br}{br}
Dacă nu vedeți e-mailurile, vă rugăm să verificați dosarul de spam. În plus, nu ezitați să îi trimiteți un e-mail managerului nostru pentru orice întrebări pe care le aveți.